Prijzen & Pakketten
Online leadgeneratie campagnes

Heb je behoefte aan meer leads en klanten? Dan bieden online leadgeneratie campagnes uitkomst. Afhankelijk van de groeifase waarin je bedrijf zich bevindt, de marketing- en sales doelstellingen die je voor ogen hebt, de doelgroep(en) die je wilt bereiken en het marketingbudget dat je beschikbaar hebt, kunnen we je helpen leads en klanten genereren met een op maat samengestelde mix van search engine advertising (SEA) en social media advertising campagnes. Denk hierbij aan Google Ads, Bing Ads, LinkedIn Ads, Facebook Ads en vele andere. Wij zetten de marketing campagnes op en managen deze voor je.  Met ruim 10 jaar (inter)nationale ervaring, een achtergrond in marketing en sales, een bewezen trackrecord en partnerships met onder andere Google Ads en Bing Ads durven we te stellen dat we hier goed in zijn. Daarnaast bieden we onze online leadgeneratie dienstverlening aan tegen een scherp tarief. Kijk zelf maar.

Start Up

99
per campagne / maand
Eenmalige setup vanaf € 999
  • Nationale campagnes
  • Google Search & Display
  • Google Shopping
  • YouTube
  • Bing Search
  • Facebook / Instagram
  • LinkedIn
  • A/B testing
  • Basis analytics
  • Basis rapportages
  • Evaluatiemeetings
  • Minimaal 3 campagnes*
Doe mij een offerte
Meest gekozen

Scale Up

89
per campagne / maand
Eenmalige setup vanaf € 1299
  • (Inter)nationale campagnes
  • Google Search & Display
  • Google Shopping
  • YouTube
  • Bing Search & Display
  • Facebook / Instagram
  • LinkedIn
  • Overige kanalen*
  • A/B testing
  • Uitgebreide analytics
  • Maatwerk rapportages
  • Evaluatiemeetings
  • Minimaal 5 campagnes*
Doe mij een offerte

Maatwerk

-
per campagne / maand
Eenmalige setup van € -
  • Heb je veel diensten of producten waarvoor je leads of sales wil genereren. En heb je hier specifieke wensen bij, neem dan contact met ons op voor een offerte op maat.
Doe mij een offerte

*Bedragen zijn exclusief BTW, klikbudgetten, kosten van additionele analytics tools en eventuele maatwerk content als video’s en digitale banners. Klikbudgetten stellen we in gezamenlijk overleg vast. Tarieven van tools variëren vanaf €29 per maand per account. Hier geven wij je uitgebreid advies over. Afgestemd op je specifieke bedrijfssituatie en doelstellingen.


Vraag vrijblijvend informatie aan
Meer dan 100 start ups, scale ups en multinationals gingen u voor
Star Star Star Star Star

"Top service. Erg veel verstand van online marketing en gecontroleerd advies. Zeker een aanrader."

Misha, eigenaar en oprichter van Fietsenwacht.nl
Misha - Defietsenwacht.nl
Directeur
Star Star Star Star Star

"Het team van Uptimizers is geweldig. Ze hebben ons geholpen onze marketingdoelen te bereiken."

Marketing manager MediWerk
Muriel - Mediwerk.com
Marketing manager
Star Star Star Star Star

"Uptimizers heeft ons uitstekend geholpen bij het onder de aandacht brengen van de trainingen van Schateiland bij de juiste doelgroep."

Walter Landwier
Walter - Schateiland.com
Directeur

Veelgestelde vragen

Online leadgeneratie is een dienstverlening van Uptimizers waarbij we verschillende online acquisitiekanalen opzetten en managemen met als doel leads en klanten voor je bedrijf te realiseren. De online acquisitiekanalen bestaan vaak uit search engine advertising (SEA) en social media advertising kanalen. Echter we beperken ons niet alleen tot deze kanalen. Afhankelijk van je bedrijfscontext en wensen stellen we de juiste mix van kanalen op.

Op basis van een marketing- en sales analyse stellen doen we een voorstel om één of meerdere campagnes op te zetten via één of meerdere online acquisitiekanalen. Hierin houden we onder andere rekening met je marketing- en sales doelstellingen, je budgetten en marktontwikkelingen.

Vervolgens zetten we de leadgeneratie campagnes op en optimaliseren deze tot ze het gewenste resultaat en de beoogde doelstellingen realiseren.

Aan de basis van deze leadgeneratie campagnes staan search engine advertising kanalen als Google Ads en Bing Ads. Deze werken als volgt: Je advertenties worden weergegeven wanneer mensen online zoeken naar de producten en diensten die je aanbiedt. Door technologie en data te gebruiken, geven Google Ads en Bing Ads je advertenties weer aan potentiële klanten op het moment dat ze daar het meest interesse hebben.

Vervolgens selecteren we het verzorgingsgebied waar je potentiële klanten zich bevinden. Dit kan een kleine straal rond je bedrijf zijn of een veel groter gebied, zoals steden, provincies of landen.

Wanneer de advertenties goedgekeurd zijn, kunnen deze worden weergegeven wanneer gebruikers in je verzorgingsgebied zoeken naar je producten of diensten. Je betaalt alleen wanneer gebruikers een interactie met je advertentie hebben, zoals erop klikken of naar je bedrijf bellen. Bij display en video advertenties kun je naast een klik ook kiezen voor het betalen per view (CPM)

Naast SEA kanalen zetten we ook social media advertising kanalen op als Facebook Ads en LinkedIn Ads. Deze werken als volgt: Je advertenties worden weergegeven aan mensen die op de betreffende social media kanalen actief zijn. Hiervoor gebruiken de social media platformen de kenmerken van de gebruikers die overeenkomen met de kenmerken van de klanten die je wil bereiken. Je kan hierbij denken aan kenmerken als leeftijd, interesses, geografie en apparaat (mobiel, desktop etc.).

Wanneer de sociale media advertenties goedgekeurd zijn en de kenmerken matchen, worden de advertenties aan gebruikers getoond. Wanneer de gebruikers een interactie met de advertentie hebben, dit kan zijn klikken of bekijken, dan pas worden er kosten door het advertentieplatform in rekening gebracht.

In goed overleg stellen gebruiken we één kanaal of een mix van kanalen en campagnes. Je kunt hierbij denken aan:

Kanalen

Google Ads

Bing Ads

LinkedIn

Facebook

Instagram

Type campagnes

1. Campagnes in het zoeknetwerk van Google Ads of Bing Ads: deze advertenties zijn meestal tekst en kunnen worden weergegeven op pagina's met zoekresultaten van Google of Bing wanneer iemand naar een product of service zoals die van jou zoekt

2. Campagnes in de shopping sectie van het zoeknetwerk: deze advertenties kunnen worden getoond in de zoekresultaten van Google of Bing* wanneer iemand naar je product zoekt

3. Campagnes in het Display Netwerk: deze advertenties zijn meestal afbeeldingen en worden weergegeven op websites of in apps die je bezoekers bekijken. Dit kan zowel in Goog Ads, Bing Ads*, Facebook Ads of LinkedIn Ads.

4. Videocampagnes: deze advertenties duren meestal zes tot vijftien seconden en worden direct voor of na YouTube-content weergegeven, Facebook of . Alleen mogelijk via Google Ads 5. Inmail campagnes: dit zijn unieke campagnes in die via LinkedIn aangeboden worden. Zoals de naam zegt, vertonen de advertenties overeenkomsten met een email. De advertenties zijn in hele grote mate gepersonaliseerd en worden verstuurd .

CPC (kosten per klik) of PPC (betalen per klik) betekent dat je alleen voor en advertentie betaalt als iemand erop klikt.

Andere adverteermodellen zijn:

1. Kosten per vertoning, waarbij je betaalt op basis van het aantal weergaven van je advertentie (niet op geklikt)

2. Kosten per engagement, waarbij je betaalt wanneer een gebruik een vooraf gedefinieerd engagement voltooit (zoals uw videoadvertentie bekijken)

Onze werkzaamheden bestaan uit verschillende marketing-, Google Ads en/of Bing Ads specifieke taken die we eenmalig, periodiek en maandelijks uitvoeren. Een aantal hiervan zijn:

1. Opzetten van een leadgeneratie en online acquisitiestrategie

2. Het opzetten en configureren van Google Ads en Bing Ads accounts en daarmee samenhangende tools

3. Configureren, optimaliseren en doorvoeren van alle (nieuwe) Google Ads / Bing Ads functionaliteiten die relevant zijn voor je campagnes

4. Optimalisatie van de campagnes op microniveau

5. Toevoegen en uitsluiten van zoektermen

6. Landingspagina / UX advies

7. Budgetallocatie

8. Evaluatie en rapportage

Hoewel het PPC principe (pay-per-click) aan de basis van SEA staat, heb je door de vele functionaliteiten die het advertentieprogramma heeft, veel (marketing en sales) kennis, vaardigheden en ervaring nodig om Google Ads en Bing Ads campagnes duurzaam en winstgevend op te zetten. Je dient dus onder andere rekening te houden met:

- Nieuwe functionaliteiten die erbij komen - Functionaliteiten die uitgefaseerd worden - De samenhang van SEA met andere marketingactiviteiten - Biedstrategieën - Concurrentie

Daarnaast hoort in ons optiek het specialistische werk dat bij SEA komt kijken je niet van je core business af te houden. Namelijk het besturen van je bedrijf of afdeling, het doorontwikkelen van je producten en diensten en het aangaan van gesprekken met je klanten om je sales uit te bouwen.

De SEA kosten bestaan uit de volgende componenten:

1. De klikkosten (het vastgesteld klikbudget) die je aan Google Ads / Bing Ads betaalt

2. De management- en optimalisatiekosten die je aan Uptimizers betaalt

3. Eventuele additionele content zoals digitale banners en video wanneer je display of YouTube campagnes wil laten opzetten

4. In sommige situaties ook tools waarmee je de Google Ads / Bing Ads beter kan laten renderen

Wij voorzien je vooraf van een passend en vrijblijvend voorstel waarin een investeringsbegroting is opgenomen die afgestemd is op je doelstellingen en budget.

Neem contact met ons op voor een vrijblijvende quickscan. Hierin geven we aan wat Google Ads en Bing Ads voor jouw marketing- en salesdoelstellingen kan betekenen. Ook ontvang je van ons overzicht van de investeringen en een prognose van de prestaties. Voor het aanvragen van een vrijblijvende quickscan kun je ons bellen op 085-0606366 of mailen via de onderstaande link.

Arrow-up