Populair

Inbound marketing
23/03/2020

Inbound marketing, dé strategie om B2B leads en B2B klanten te werven

Met het getal 377 een artikel over inbound marketing beginnen, ziet er ogenschijnlijk vreemd uit. Maar dat is het is niet. Want volgens het onderzoek van mediaspecialist John Faasse ziet een gemiddelde Nederlander 377 reclameberichten… Lees verder

B2B leadgeneratie specialist, Online klantacquisitie, Zakarija Acherrat
04/03/2020

Onze visie op B2B leadgeneratie en klantacquisitie in 2020 en de jaren erna

Of je nu een startende ondernemer bent, een geweldige groeifase doormaakt of een gevestigde naam bent, ik hoef je niet uit te leggen dat een constante stroom van nieuwe (zakelijke) klanten noodzakelijk is. Enerzijds om… Lees verder

Leadgeneratie KPI's
04/02/2020

6 leadgeneratie KPI’s om je marketing en sales te evalueren en op je doelen af te steven

Leadgeneratie heeft als doel om bij te dragen aan de marketing en sales doelstellingen van jouw bedrijf. Key performance indicators, in het Nederlands beter bekent als kritieke prestatie indicatoren, helpen je bepalen of je deze… Lees verder

Leadgeneratie doelstellingen
16/01/2020

3 leadgeneratie doelstellingen om marketing activiteiten te kanaliseren en succesvoller sales te bedrijven

Een bedrijf zonder doelstellingen is als een auto zonder bestemming. Je maakt spreekwoordelijk veel (kilo)meters, maar realiseert niet dat wat je bedrijf nodig heeft om constructief te kunnen groeien. En in het ergste geval verlies… Lees verder

Nieuwsbrief
Wij delen je mailadres niet met derden. Lees ons privacybeleid

Nieuw

Inbound marketing
23/03/2020

Inbound marketing, dé strategie om B2B leads en B2B klanten te werven

Inbound marketing is dé strategie om op een winstgevende manier B2B leads en B2B klanten te werven. In dit getailleerde artikel ontdek je wat inbound marketing is. Je kan hier de definitie van inbound marketing terug vinden, maar ook welke inbound modellen er zijn waarmee je jouw ideale inbound strategie kan ontwikkelen.

B2B leadgeneratie specialist, Online klantacquisitie, Zakarija Acherrat
04/03/2020

Onze visie op B2B leadgeneratie en klantacquisitie in 2020 en de jaren erna

Het B2B koopproces verandert fundamenteel. Of je nu actief bent in de zakelijke dienstverlening, SaaS en software branche, in de industrie of (groot)handel, je zal vroeg of laat de consequenties van deze verandering mee maken. Waarom dit zo is, lees je in onze beknopte visiestuk.

Leadgeneratie KPI's
04/02/2020

6 leadgeneratie KPI’s om je marketing en sales te evalueren en op je doelen af te steven

Leadgeneratie KPI's helpen je bepalen of je de marketing en sales doelstellingen voor je bedrijf gaat realiseren of niet. Door deze KPI's te formuleren, te meten en te evalueren, kan je tijdig je marketing en sales activiteiten bijsturen. In dit artikel lees je terug wat de ultieme leadgeneratie KPI is waarmee je op je sales doelstellingen kan afstevenen. Daarnaast vind je een 5-tal aanvullende KPI's die je helpen inzicht te krijgen in de prestaties van leadgeneratie en het effect ervan op je winst.

Leadgeneratie doelstellingen
16/01/2020

3 leadgeneratie doelstellingen om marketing activiteiten te kanaliseren en succesvoller sales te bedrijven

Zonder doelen verlies je focus, is het evalueren van prestaties moeilijk en het doorontwikkelen van je marketing en sales onmogelijk. Dit geldt ook voor online leadgeneratie. Lees hier de 3 overkoepelende leadgeneratie doelstellingen om je sales en marketing sturing te geven.

Cost per lead, CPL, Kosten per lead
24/12/2019

Cost Per Lead (CPL). Ontdek wat het is en waarom het ook voor jou bedrijf belangrijk is.

Wanneer je structureel en procesmatig aan de groei van je bedrijf wil werken, is het optimaliseren van de winst een vereiste. Een van de factoren die daar veel invloed op heeft, zijn de kosten die je per lead betaalt. Afgekort de CPL (Cost Per Lead). Ontdek hier waar CPL voor staat en hoe je deze berekent

Marketing qualified lead, MQL
23/12/2019

Wat is een MQL, oftewel een marketing qualified lead?

Niet elke lead is hetzelfde en niet elke lead is er klaar voor om je product of dienst af te nemen. Een lead die je product of dienst wel kan gebruiken, maar nog niet klaar is om deze af te nemen, noemen we vanuit een marketing en sales perspectief een MQL. In dit artikel leg ik uit wat een MQL exact is, hoe je deze herkent en hoe je hier vanuit sales op kan anticiperen.

Waardevolle artikelen direct in je inbox

Wij delen je emailadres niet met derden.  
Lees ons privacybeleid voor meer informatie.
Arrow-up