Populair

Oranje megaphone
11/10/2021

Outbound leads, wat zijn dat?

Een billboard langs de snelweg, een full page advertentie in een krant als het Financieel Dagblad (FD), een radiospot op BNR en een telefoontje van een onbekend accountmanager. Het zijn verschillende marketingcommunicatie kanalen. Echter hebben… Lees verder

Lead activatie
28/09/2021

Lead activatie, het ontginnen van een goudmijn voor sales

Als bedrijf investeer je in verschillende marketing- en sales activiteiten om de markt te bewerken, B2B leads te genereren en offerte en sales trajecten op te zetten. Het uiteindelijke doel daarbij natuurlijk is duurzame en… Lees verder

Inbound leads en outbound leads
27/09/2021

Het verschil tussen inbound leads en outbound leads

Als jij je bezig houdt met leadgeneratie dan ken je deze termen vast. inbound leads en outbound leads. Veel marketing en sales professionals voeren uitgebreide discussies over de vraag of outbound leads verleden tijd zijn… Lees verder

B2B website optimaliseren voor B2B leadgeneratie
27/09/2021

Je website optimaliseren is noodzakelijk om kwalitatieve B2B leads te genereren

Geeft jouw website nog niet de resultaten als het gaat om de leadgeneratie doelen die je verwacht bij je strategie? Dan kan het tijd zijn om je website verder te optimaliseren. Er zijn namelijk veel… Lees verder

Nieuwsbrief

    Wij delen je mailadres niet met derden. Lees ons privacybeleid

    Nieuw

    Oranje megaphone
    11/10/2021

    Outbound leads, wat zijn dat?

    Een billboard langs de snelweg, een full page advertentie in een krant als het Financieel Dagblad (FD), een radiospot op BNR en een telefoontje van een onbekend accountmanager. Het zijn verschillende marketingcommunicatie kanalen. Echter hebben ze wel een aantal overeenkomsten.

    Lead activatie
    28/09/2021

    Lead activatie, het ontginnen van een goudmijn voor sales

    Wanneer de tijd verstrijkt en de lijst van leads, die niets meer van zich hebben laten horen groter wordt, bouw je zonder het door te hebben een goudmijn op. Vanuit de marketing en sales kun je gelukkig de nodige activiteiten opzetten om weer in contact te komen met deze leads en je goudmijn beetje bij beetje te ontginnen. Het proces hiervoor is onder marketing en salesprofessionals ook wel bekend als lead activatie. In dit artikel lees je terug wat lead activatie is en hoe je lead activatie kan toepassen middels een lead activatie strategie.

    Inbound leads en outbound leads
    27/09/2021

    Het verschil tussen inbound leads en outbound leads

    Als jij je bezig houdt met leadgeneratie dan ken je deze termen vast: inbound leads en outbound leads. Veel marketing en sales professionals voeren uitgebreide discussies over de vraag of outbound leads verleden tijd zijn of niet. Of er wordt beargumenteerd dat inbound marketing maar een tijdelijke trend is. Zoals vaak het geval is bij veel vraagstukken is het antwoord genuanceerder dan het doet vermoeden en ligt de waarheid ergens in het midden. 

    B2B website optimaliseren voor B2B leadgeneratie
    27/09/2021

    Je website optimaliseren is noodzakelijk om kwalitatieve B2B leads te genereren

    Geeft jouw website nog niet de resultaten als het gaat om de leadgeneratie doelen die je verwacht bij je strategie? Dan kan het tijd zijn om je website verder te optimaliseren. Er zijn namelijk veel factoren die het surf en klikgedrag van je zakelijke websitebezoeker kunnen beïnvloeden. Is de website bijvoorbeeld gemakkelijk te navigeren en te gebruiken? Boezemt jouw website vertrouwen in als het gaat om jouw bedrijf en de content die je kan bieden? De meest effectieve website is gebalanceerd in wat het de bezoeker biedt en wordt regelmatig getest op de beste resultaten. Wil jij ook een stap voorblijven op je concurrentie? Lees dan verder hoe jij je website kan optimaliseren en kwalitatieve B2B leads kan generen.

    B2B website design en ontwikkeling
    23/09/2021

    B2B leads genereren met een B2B website

    Voor een succesvol bedrijf is een goede digitale aanwezigheid vandaag de dag niet alleen belangrijk maar een absolute must. Jouw website is meestal de eerste plek waar je een goede presentatie kan geven van je bedrijf. Het hebben van een uitstekende B2B website is alsof je je potentiële klant in je bedrijfskantoor uitnodigt: hoe ontvang je de klant en overtuig je hen geïnteresseerd te raken in jouw product of dienst? Een effectieve B2B website bouwen om leads te genereren is een kunst, waar we veel tips voor hebben.

    Blog scrabble
    21/09/2021

    Hoe je met zakelijk bloggen 67% meer leads genereert

    Blogs zijn inmiddels een notoir en gewaardeerd medium voor het vinden van informatie, want elke maand lezen wereldwijd 409 miljoen mensen ongeveer 20 biljoen blogpagina’s. Uit onderzoek blijkt dat B2B partijen die regelmatig bloggen 67% en B2C partijen zelfs 88% meer leads per maand hebben dan bedrijven die dat niet doen. In dit artikel vind je antwoord op je vraag waarom jouw bedrijf niet meer zonder zakelijk blog kan en hoe je dit blog inzet voor maximale leadgeneratie.

    Waardevolle artikelen direct in je inbox

      Wij delen je emailadres niet met derden.  
      Lees ons privacybeleid voor meer informatie.
      Arrow-up